Aplicatia Servicii extra din Gomag iti ofera posibilitatea sa afisezi orice optiune de serviciu suplimentar in pagina de finalizare comanda a magazinului tau.
Exista o multime de nise in care te poti diferentia prin faptul ca oferi servicii suplimentare, de care clientii au nevoie si pe care, in alt context, ar trebui sa le caute in alta parte.
De exemplu, instalarea sau montarea unor produse, service, garantii extinse sau adaugarea la comanda a unui produs suplimentar, universal (o felicitare, de exemplu).
Aplicatia Servicii extra din Gomag iti ofera posibilitatea sa afisezi orice optiune de serviciu suplimentar in pagina de finalizare comanda a magazinului tau.
In pagina de checkout clientul devine foarte atent - pentru ca vrea sa se asigure ca a completat toate campurile corect, si nu comanda altceva decat ce ii trebuie.
Asa ca nu are cum sa rateze zona de Servicii extra. Tu le poti oferi in mod gratuit sau contra-cost, mai ales daca inseamna costuri avansate din partea ta.
Aplicatia te ajuta sa dai un impuls suplimentar deciziei de cumparare, sa cresti valoarea comenzii si chiar sa ii dai un motiv clientului sa se intoarca (deci, sa devina client fidel).
Ofera servicii suplimentare la fiecare comanda si fidelizeaza-ti clientii.
Odata ce ai activat aplicatia Servicii extra din Gomag, poti adauga oricate optiuni de servicii suplimentare doresti.
Practic, sistemul iti permite sa denumesti serviciile, sa afisezi, daca vrei, un camp de observatii pentru detalii, sa stabilesti un pret (daca e un serviciu cu plata) si sa stabilesti pentru ce produse sau categorii de produse se poate activa respectivul serviciu.
Cand folosesti aceasta aplicatie, platforma va adauga automat la calcul costurile suplimentare (ce vor fi reflectate si pe factura), astfel incat comanda sa poata fi gestionata corect.
Serviciile extra pot fi un diferentiator important pentru afacerea ta, implicit un motiv puternic pentru ca oamenii sa iti aleaga produsele, in defavoarea competitorilor.
©2025 Gomag. Toate drepturile rezervate.