Stiai ca te costa de 5-10 ori mai putin sa vinzi clientilor fideli, fata de situatia in care te bazezi doar pe atragerea clientilor complet noi?
Stiai ca te costa de 5-10 ori mai putin sa vinzi clientilor fideli, fata de situatia in care te bazezi doar pe atragerea clientilor complet noi? Fidelizarea clientilor este o strategie fundamentala pentru orice afacere care vrea sa creasca si fie profitabila.
Aplicatia Puncte de fidelitate este un sistem de baza in fidelizare, ce acora adutomat un anumit numar de puncte clientilor care cumpara de o valoare setata de tine in platforma.
Acestea functioneaza ca un sistem de recompense, iar oamenii sunt interesati sa le adune si sa le foloseasca, fie la fiecare comanda, fie dupa ce au adunat un anumit numar de puncte, si vor sa faca o achizitie mai mare.
Practic, cand folosesti punctele de fidelitate, cresti rata de retentie a clientilor, cresti valoarea cosului de cumparaturi si profitabilitatea.
Ba mai mult, punctele de fidelitate pot fi folosite si pentru a creste numarul conturilor inregistrate in magazin. Cand clientii sunt logati, ai la dispozitie instrumente avansate pentru a recupera cosurile abandonate si pentru a le transmite oferte personalizate. Asadar, ii poti convinge sa cumpere mult si des.
Urmareste si inspira-te din povestea clientei noastre de la Fashion Icon. Fara experienta in online, dar cu ambitie si perseverenta, magazinul online a ajung la o rata de 1000 de comenzi lunar, in 6-8 luni de la lansarea pe platforma Gomag. Aplicatia Puncte de fidelitate este unul dintre instrumentele de baza in strategia sa de business.
©2025 Gomag. Toate drepturile rezervate.