Despre Aplicatie
Oblio este un program de gestiune si facturare, folosit deja de peste 40.000 de antreprenori. Solutia este construita in cloud, ceea ce se traduce intr-o utilizare foarte simpla si convenabila, precum si viteza in crearea contului, emiterea facturilor si a NIR-ului.
Il poti accesa absolut din ce loc vrei, asa ca poti lucra in retea usor, si eviti problemele legate de utilizarea pe dispozitive diferite sau recuperarea datelor.
Este integrat cu Saga, WinMentor, Ciel si e-Factura, pe viata.
Printre functiile sale de baza se numara:
Extragerea informatiilor relevante din inregistrarile firmei si acces la rapoarte avansate, preluarea automata curs valutar si calcule facute instant.
Prioritizarea sigurantei datelor, prin autentificare in mai multi factori, audit realizat de specialisti si certificari de la organisme de securitate internationala.
Categorii in concordanta cu planul de conturi, emitere documente rapid, adaugare casa de marcat si modul de productie.
Automatizare pentru simplificarea relatiei furnizor-vanzator, in retea, si acces la integrari utile.
Daca alegi sa faci gestiunea si facturarea magazinului tau cu Oblio, foloseste aplicatia cu acelasi nume din platforma Gomag pentru a realiza integrarea.
Cum functioneaza?
Gestiune si facturare fara greseli, fara dureri de cap si fara stres, de fiecare data.
Deschide un cont in platforma Oblio si preia datele necesare pentru integrare. Tot acum faci configurarile de baza, pentru modul in care programul va functiona pentru tine, din acest punct inainte.
Activeaza aplicatia Oblio din Gomag, configureaza setarile initiale si salveaza. Asta e tot ce trebuie sa faci, simplu si rapid, fara sa ai nevoie de asistenta tehnica.
Odata realizata integrarea, poti incepe sa folosesti functiile aplicatiei conform necesitatilor tale, astfel incat sa facturezi si sa gestionezi magazinul in mod performant. Simplifica viata ta de antreprenor, a angajatilor tai si a contabilului tau!