Cand activezi aplicatia Marcaje Promotionale din Gomag folosesti practic o metoda prin care diferentiezi un produs sau o colectie de produse.
Cand activezi aplicatia Marcaje Promotionale din Gomag folosesti practic o metoda prin care diferentiezi un produs sau o colectie de produse prin aplicarea unor simboluri particulare (orice fel de icon) sau afisarea lor intr-un carusel pe homepage.
De exemplu, poti sa afisezi pe prima pagina a magazinului topul celor mai cumparate produse sau poti sa marchezi diferit produsele care au stoc mai putin de un anumit numar.
Sau sa afisezi in paginile de categorie produsele participante in promotia de sezon. Sau sa selectezi 2-3 produse favorite si sa le afisezi direct in meniul categoriei de care apartin, cu imagine, nume produs si pret.
De ce sa le folosesti?
Pentru ca marcajele promotionale transmit vizual informatii suplimentare care sustin decizia de cumparare, atrag atentia asupra unor produse pe care vrei sa le scoti in evidenta si ofera un impuls oamenilor sa faca o alegere mai rapid.
Atrage atentia asupra produselor speciale din magazin si vinde mai mult.
La fel ca alte aplicatii din platforma, marcajele promotionale pot avea atat un rol strict functional, cat si unul de marketing, pentru ca prioritizeaza produsele in mintea clientului.
Tot ce trebuie sa faci este sa activezi aplicatia si sa faci setarile pentru adaugarea unui nou marcaj promotional, conform strategiei tale de marketing, de fiecare data cand ai nevoie.
©2025 Gomag. Toate drepturile rezervate.